090923: lyyysande!

eei, jag fastnade framför tvn. först idol, som inte alls är roligt längre, och sedan efterlyst. hemsk historia om han som påstår att hans blivande fru försvann men nu är misstänkt för mordet på henne oO hmm...

justja.. det var ju något ställe som blev rånat imorse. med hjälp av en helikopter från taket. när jag hörde att dom inte hade någon aning om var rånarna fanns så tänkte jag verkligen "YES! dom ligger steget före :D". vet inte riktigt varför jag reagerade så? kan vara för att jag hade alla jönssonliganfilmer när jag var mindre och kollade på dom varenda dag.. det kändes som ett jönssonliganrån. och när man ser på de filmerna håller man ju alltid på tjuvarna. hmm.....

vilken tönt jag är. jag lär sova nu, känner att min hjärna inte riktigt fungerar som den ska. men jag vill fortfarande att penga-rånarna ska vinna? VARFÖR?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0