090928: champinion, stavas det så?

imorse vaknade jag av att lisa irriterade mig. jag har för mig att hon petade på mig, hårt, och sa "gå upp nu". det vanliga man alltid hör på morgonen. hon hade ställt klockan på sju för att vi skulle hinna med en lång frukost där man tar en tugga från macka.. lägger ifrån sig den.. stirrar rakt ut i ingenstans och sedan fem minuter senare tar en till tugga. den sega morgonfrukosten.
hur som helst, när jag kom ner i lisas kök så stod hon där och kokade gröt. hihi ♥ så då åt vi det innan vi sprang iväg till våra ärenden. jag hade ett engelskaprov 08.40 och lisa hade ett möte. lisa, min sambo. jag önskar att hon var det. det skulle vara så rent och städat hemma hos oss :)

efter dagens utmaningar i skolan bjöd lisen på kaffe och sedan tog jag sällskap med mgunnar hem till frövi. jag hann även med en fika med mickis + äta champinionsoppa med liza med z. helt ok måndag enligt mig!

imorgon klockan 09.00 ska jag vara på min APU-plats. jag är lite nervös men det kommer bli grymt skönt att komma bort från skolan så länge. nu ska jag se på film sedan sova. godnatt och puss vi hörs och ses. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0