1:a gången som..

sitter och lyssnar på magnus uggla, samtidigt som jag fixar med pappas present. han läser inte min blogg så jag skulle kunna skriva vad det är men det gör jag inte. för det är så ointressant.

jag skulle behöva göra om min blogg. SYND att jag inte kan något om bloggdesigngrejs då. vad spelar det för roll egentligen? den är ju fin som den är nu.

skulle behöva packa min väska nu. så att jag slipper hetsa med det imorgon. imorgonkväll ska jag iväg till storå på 20 års fest. kan bli kul!!!! 

Nej kleber, det här går inte.



Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, bättre än ingenting! Men du har ju tid o packa imorn :) Men man behöver inte ha med sig så mkt som man tror :P <3

2010-04-02 @ 22:58:20
Postat av: Jonas Larsson

Ska jag vara helt ärlig så tycker jag att din blogg är svinsnygg! Det går fan inte att göra mer med en blogg.se-blogg! Om du behöver hjälp med något så har jag stenkoll på allt vad html och css heter! Vi ses!

2010-04-17 @ 17:07:47
URL: http://jonaslarsson.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0