Cyprus.

Jag har varit på Cypern en vecka - det var rätt skönt. Kom hem sent igårkväll och idag började jag första dagen tillbaka i Sverige med migrän. inte lika skönt. Men det finns värre saker tänkte jag då, tänker jag nu i alla fall.

Nej hörrni.. jag har så sjukt mycket saker jag måste göra. inför nationella prov, massa inlämningsuppgifter osv osv.
men jag orkar inte, inte nu. Kanske snart.

På torsdag blir det inflyttningspizza och såklart inflyttttt för mig. härligt. någon som vill vara med på pizza? Två platser upptagna hittills.

nu kom mamma hem. ska snart ut och övningsköra.. återkommer senare. MED BILDER!

Kommentarer
Postat av: moa

jag ställer upp!!!!

2010-04-13 @ 21:26:04
URL: http://cochetts.devote.se
Postat av: Lisa

Signe och jag chillar dit med vagnen, SÅ-KLART!

2010-04-14 @ 07:07:37
URL: http://liseenliz.blogg.se/
Postat av: linnnnie

jag vill pizza äta :D

2010-04-14 @ 08:30:53
Postat av: kleber

jag vill komma om jag får :)

2010-04-14 @ 17:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0