en obehaglig distans en konstig känsla någonstans

eftersom att jag ska se winnerbäck så har jag nu försökt hitta låtlistan till hans konsert, och jag har hittat den två gånger, gjort en spotifylista, eller menar två listor..när jag gjort den första såg jag att det var listan från 2009 och den andra var visst från 2008.
jag ser mer fram emot att se laleh än lars, laleh är ju underbar och henne har jag aldrig sett live.

i was looking for a place to hide away..


jag har en så jävla dålig dag jag hatar att skriva här men jag visste inte vad jag skulle göra det kliade i fingrarna egentligen vill jag bara säga massa saker till någon men den någon är inte hemma!!! kom hem nu jag orkar inte vänta längre!

fittdag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0