<3

Blev ändå riktigt grym på spelet tillslut! tvspel är världens bästa tidsfördriv, jag vill ha alla i hela världen. Min lilla iPod fungerar också nu och är inte ens halvfull med musik men nu orkar jag inte mera, det får räcka för nu. nu ska jag öppna mitt fönster, håller på att smälta här, sedan gå och borsta tänder sen lägga mig i sängen och titta.. de är förtaskigt att sova ensam tycker jag. Känns så bra att veta att någon ligger bredvid och bara andas som man kan väcka om man inte kan somna


Kommentarer
Postat av: Lisa

Men du somnar ju alltid så fort som en liten fågelunge! Jag vill sova bredvid dig min stela pinne <3

2010-12-29 @ 09:48:53
URL: http://liseenliz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0