beating like a hammer

Man är ju förkyld hela vintern, vilket gör att man känner sig lite hängig dygnet runt hela vintern vilket gör att man är trött vilket gör att man ändå inte vill sitta hemma och hänga, vilket gör att man alltid är lite för trött för att göra saker men gör det ändå.

Idag har jag provat 5, kanske till och med 6 st klänningar, en var bra så den köpte jag :) nu har jag förresten fått in lite julkänsla, fast det är inte för att jag åt på Mc donalds idag, det var gott.
De spelar julmusik överallt och alla hetsar runt och letar efter julskinka och köttbullar och allt vad det är, NUUUUUU är jag peppad på i övermorgon, kan knappt vänta.

vad gör ni? jag funderar på att dygna, och sova till ca 16.00 imorgon. Vakna.. säga hej hej min bror vad roligt att du är hemma igen. om han inte har fastnat på ett tåg. & sen klä granen och dricka glögg. Ska inte äta mer än ett par knäckebröd imorgon, laddar upp inför mitt efterlängtade julbord på fredag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0