Kanske är det bäst att jag skriver en bok

1 gång om året blir jag riktigt förkyld & jag tror att det är dags nu. Sitter och känner mig allmänt svag men ska snart ta en dusch och förhoppningsvis piggna till lite så att jag inte behöver sitta här hela dagen!

Har precis ätit frukost med pappi, nu lyssnar jag på looptroop och Don't hate the player som verkligen bara får mig att tänka på "MEN JOSEFINE DET RINGEER!!!!!!!!" Så länge jag känt henne har hon haft den låten som ringsignal. Man kan verkligen förstöra en låt genom att ha den som ringsignal.

dusch nu puss. ja du höööööööööööörd


Kommentarer
Postat av: Lisa

min mage? man kan undra och undra, men man får inget svar

2010-12-08 @ 14:07:57
URL: http://liseenliz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0