DRÖMMAR!

Jag har en period nu när jag drömmer hela tiden så när jag vaknar känner jag mig helt utmattad. Inatt blev jag jagad av en psykopat, en galning som vill döda just mig och mina vänner.... En gång fick han tag i oss, då låste han in oss i ett stort duschrum, det var ungefär som i SAWfilmerna.
På något sätt lyckades vi rymma därifrån och i resten av drömmen sprang jag hela tiden för att komma bort från honom. Jag tänkte "låtsas att jag är världens snabbaste människa och bara spriiing. Får inte stanna!"

Varför drömmer man sånt här?
uh, jag är helt slut. Nu ska jag äta frukost och njuta av att drömmen bara var en dröm för jag orkade verkligen inte springa mer..

Morgonlåt: The Mo - Nostalgia Locomotive


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0