haters kommer med framgång.

Började denna måndag med att skära upp lillfingret på osthyveln. det är så mycket skönare att skära sig på en riktigt vass kniv, osthyveln var liksom tjock och trubbig.. det kändes när den sakta skar upp min lillfingertopp. sitter här med bomull+plåster+sjukhustejp på fingret, ett paket som är tre gånger så stort som själva fingret.

kommer aldrig att ta av det, vågar inte titta hur illa det är där under.

jag och lisa har ätit frukost, nu var planen att jag skulle tvätta håret men det går ju inte pga. det jag skrev här ovanför. får vänta med det tills blödningen gett sig........


ikväll åker jag upp till lokabrunn igen, jag har laddat med gulaschsoppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0