ZCHMULIGT.

loka brunn alltså.
imorse när jag satte mig upp i sängen snurrade allt runt så jag la mig ner igen och somnade om. ja nu mår jag bättre, klockan står på 06.45. som vanligt! men de tidigaste vi har lyckats ta oss upp är väl halv åtta. de är lite synd att vi ALLTID missar frukosten, den goda hotellfrukosten... men när man vaknar känns de så mycket skönare att bara ligga kvar i sängen. de känns inte lika bra vid två när man håller på att dö av hunger :>

idag har vi sett på tre filmer, badat, bubbelpool, ätit glass, köttbullar och snabbmakaroner..... det är skönt att livet här inte är nå enformigt alls..

colan är slut,
men imorgon åker vi hemåt. mot studentfesten!

cableguy nästa, när mickis pratat klart i telefonen som ringer heeeeeela tiden. vad vill ni henne?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0