100112, SCHUL.

Hallå, det kändes skönt att vara tillbaka i skolan idag. gå upp innan åtta, äta på bestämd tid, vara utanför dörren.. göra någonting vettigt! visst är det underbart med lov men jag skulle inte klara av att vara ledig jämt. kanske när jag gått i pension men då har jag förhoppningsvis jobbat i... 46 år, och därmed gjort mig förtjänt av lite ledighet när det värker i lederna. något sånt.

för just nu kan jag inte säga att jag slitit så mycket i mitt liv. i skolan får man ju i princip allting serverat på ett silverfat.
faaaast varken potatisbullar eller korvgryta är någon hit!

jag undrar varför ALLA är så lata?
speciellt jag.
skärpning. någon dag... snart.




nu till det mer seriösa... ikväll är det paradise hotel! yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0