ANOTHER ONE BITES THE DUST.

Jag undrar om alla vaknar av min hosta. de finns ju värre saker än hosta så jag tänker inte klaga, men ont gör det.
igår begav jag mig till örebro med tåg. efter en iskall promenad med iskall luft i mina arma lungor steg jag in hemma hos dennis. Lisa och jag bakade en kladdkaka sen åt vi upp den tillsammans med glassen vi köpt, riktigt underbart och efterlängtat.

Imorse åt vi frukost och gick ut på stadens gator. jag hittade en ny tshirt och ett par byxor!
när vi inte orkade med kylan längre tog vi tåget till Lindesberg. Vid klockan 20.00 befann sig en linnie, en lisa, en mli, en påse chips och några öl i Lisas bastu ♥ helt OK!

later,

Kommentarer
Postat av: moa

ojdå!! någon har skaffat sig en snygg design! puss på dig pullan :*

2010-01-06 @ 14:40:47
URL: http://cochetts.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0