BARA DÅRAR RUSAR IN.

eftersom att jag ändå inte kommer slockna före klockan 4 någon gång och alla paradise avsnitt är sedda så tänkte jag kolla hockeyfinalen. klockan 2 va? jag vet vilka land som spelar, dock inte varför.. ålder?

Försökte mig nyss på du gamla fria nord på gitarren, det var ett tag sedan men den satt fortfarande! för er som kan spela gitarr - ni kan ju låtsas att den är svår som tusan. för er som inte kan spela gitarr - den är svår som tusan!

GRATTIS johanna på 19 årsdagen idag. inte lika uppskattat som 18 & 20 men hallå, det är 19 år sedan du föddes. det är värt att fira. Jag vill ju bli firad på min 19 årsdag. Gråter några tårar över att jag ska bort och därför inte kan komma och äta smörgåstårta imorgon, är sjuuuuuukt sugen på det. ;> Hoppas du får en bra födelsedag, ses på fredag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0