DU HAR VART IHOP MED LEONARDO DI CAPRIO.

jag brukar aldrig ha problem med att sova men nu på sista tiden måste jag ligga i sängen och bara glo i flera timmar innan jag somnar. Jag har heller aldrig haft problem med att somna om men nu har det blivit helt omöjligt! Därför blev jag så ledsen när jag vaknade av att telefonen ringde imorse klockan tio? efter bara 6 timmars sömn :/ kunde inte somna om så jag fortsatte kolla på Paradise hotel, nu har ja sett alla avsnitt som finns uppe på tv6 play. ge mig mer.

att göra idag:
frukost
duscha
måla naglarna
göra mig iordning?
åka till sthlm.

oj, hinner jag med allt idag? hehehhehhhhh. åh ja skulle ju sova till minst 12 idag.....
later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0