COOL KATT.

hallå, kom precis hem från skolan. skolan idag = 4-5 timmar i ett rum där det bara var 14 grader.
gillar inte skolans prioteringar, en till aula som är mindre, nya stolar som inte ens är bättre än de gamla. men vänta nu... värme då? äh skit i det.

Jag har lite prestationsångest nu när jag vet att kleber läser min blogg och betygsätter varje inlägg, 1-10! eller gör hon det?

just nu: laddar kameran, ikväll kanske ni får se min fula nuna.....


Imorgon är det fredag och jag tänkte gå på bio, med Lisa och kanske dennis också?
men de vet inte om det. Luftslottet som sprängdes, har inte hunnit kolla på den än ;o jag blev lite sugen att se på Snabba cash men jag har inte ens läst boken.. det ska jag göra först. sen ska ja läsa den andra boken Aldrig fucka upp. seeeen kan jag hyra Snabba cash på dvd! haha.

Kommentarer
Postat av: klebert

hahaha, jasså du ;) nu ska jag kolla på katten. svejs

2010-01-14 @ 20:34:27
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

det är ju tråkigt att läsa boken först och sen se filmen.

2010-01-14 @ 20:42:22
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0