FIRST DAY OF THE NEW YEAR så att säga.

Det känns verkligen att det är ett nytt år nu!! neeee.. de är ju bara någonting påhittat. Men nyårsafton var det igår och det blev en grym kväll tycker jag allt. Vid 20.30 öppnade jag dörren till Eriks hus där jag möttes av massa glada, och okända, ansikten. Värmde upp tillsammans med dom sen ramlade det in en efter en och plötsligt var huset fullt av människor.

Vid tolvslaget tog vi oss ut genom dörren, ner för trappen (lisa ramlade ner.. aj).
eftersom att allas klockor verkade gå olika så gjorde jag en vild gissning på att det var tio sekunder kvar till 00.00 och så satte jag igång nedräkningen.. tro det eller ej - ALLA hängde på! så skålade vi med champagne och skrek.

festen fortsatte sedan och de va många människor jag inte sett på jättelänge som jag blev så glaaad över att träffa. :>

så JA, jag är riktigt nöjd över gårdagen. Trots en försenad buss på en timme och en iiiiiskall väntan + promenad ute i snön. (som vanligt så har jag inga bilder, ska försöka leta på, kanske)

När vi vaknade, hemma hos lisa, vid två idag beställde vi pizza. sen har vi bara legat i soffan hela dagen. Nu är jag hemma hos mig, likaså är chipsen och ranch-dippen ♥ mmmmmmmmmmhh

det blev lite flummigt de här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0