...

Upptäckte nyss att jag haft jättehögt ljud på musiken, har inte fattat det tidigare för att jag sitter med mössa på, men tog precis av mig den och jäklarns du va de va högt. häääää hä.

Har ont i magen :( och är jättetörstig, verkligen sugen på oboy men jag ooooorkar inte gå ner och blanda. Det får bli ett (eller 50) glas vatten istället, torkar ut nu. hej :) Kanske ska försöka sova lite snart, men det är så svårt det är så mycket tankar som flyger runt så jag kommer bara glo upp i taket i några timmar som vanligt innan jag somnar..

klockan till vänster går inte bara liite utan väldigt mycket FEL, men jag kommer inte ihåg hur man ändrar den. bara så ni vet så är även jag medveten om det. Kan väl vara roligt det med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0