SUNN IDAG

Grattis Johanna, äntligen är det din födelsedag



Det var värst vad alla redan låg och sov när jag kom hem, tråkigt. Jag är sugen på att göra något roligt, verkligen kul alltså, fast det mesta är roligt. Som Amanda sa "även om det är tråkigt så har jag jätteroligt i min hjärna". så är det för mig med, men inte alltid men idag är det det nu har jag roligt. Fast tråkigt för jag gör absolut ingenting.

KUL att swedbank har haft problem heeeeeela dagen så att mitt kort inte funkat, bra att johanna har en annan bank så att hon kunde betala min nya halsduk och min kycklingbaguette :) Johanna är så GOOOO, jag gillar henne.

Nu ska jag se på Nyckeln till frihet,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0