te amo.



allting är egentligen konstigt. det är konstigt hur man kan sakna någon, och vadå varmt? det är asvarmt här inne men hur känns det egentligen? de går ju inte direkt att förklara, och varför bor vi på en planet i rymden och vadå rymden finns det bara en rymd? och vad händer egentligen när man sover varför ligger man och blundar och sen är man helt borta, tills man vaknar igen.... hur kan man genom en telefon prata med någon som är på andra sidan jordklotet. kameror? OCH hur kan jag skriva en text på min telefon, trycka på en knapp och sedan kommer den fram till någon annan? allting är ju konstigt

jag saknar johanna som är på gran canaria eller vad det heter, jag vill också åka utomlands. men jag får nöja mig med att lägga mig i solariet imorgon, yey KUL! ser verkligen fram emot det :)) tråkigt bara att inte så många kunde hänga med, för det är ju alltid roligare när man är flera.

?

nu ska jag lyssna på musik och tänka igenom hela mitt liv och mycket mer som vanligt innan jag kan somna, tar väl ca 3 timmar som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0