JAG ÄR NÄSTAN DÄR

Jag kan inte använda min dator, varenda ord jag skriver blir fel jag kan inte skriva får panik snart. har varit ifrån den för länge..

Idag trotsade jag vinter, snö och halka och körde lite race, när det kom ett rådjur ångrade jag mig och körde snigelfart istället..
Nej jag är så trött nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen, eller jo - sängen. måste dricka vatten innan jag somnar men jag orkar inte hämta så det blir inget.
Vad händer? jo,
Igår åt jag kladdkaka med Amanda och filip sen blev det handboll och DOM VANN! det är ovanligt. bra kväll.
Idag blev det restaurang och en BRA film på bio med Elin och josefine, bra kväll. och imorgon är det fredag IGEN.
har jättemycket att skriva idag men jag är för trött så det blir inget, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0