OK!

Mina spaghettiben vill fortfarande inte bära mig särskilt långt. Har ätit upp halva chokladasken jag fick imorse. har tappat aptiten helt, förutom för choklad och apelsiner vilket är typ det enda jag ätit idag.

Hatar att drömma mardrömmar. igår drömde jag att det var något, inte någon utan NÅGOT, asläskigt som var utanför vårt hus och försökte ta sig in på alla möjliga sätt, tillslut tog Den sig in och DÅ vaknade jag upp i min säng.. och trodde att den där saken var inne i huset. Fick panik och kollade på oth till klockan fyra :) NEJMEN.... jaha. Nu har jag nästan ingen aning om vad jag precis skrivit, har tänkt på något helt annat då jag lyssnat på musik samtidigt, men fingrarna verkar ju ha skrivit ihop ett fint litet inlägg. var på tiden har inte haft så mycket att dela med mig av idag. Bara min teckning men den verkade ju alla skita i! KUL :) hej .

i was looking for a place to hide away, instead i lost the heart i gave away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0