ONE TWO THREE

IDAG MINA KÄRA VÄNNER, har jag FÅTT KÖRKORT! eller fått och fått.. Jag är kung och jag klarade både uppskrivningen och uppkörningen på första försöket, och jag är så glad!!! och så jävla bra.

Jag är även så förkyld så mitt huvud sprängs snart. Men det gör inget för idag har varit en så bra dag. Har hunnit med ett körkort, träffa johanna & josefine, Mario hemma hos Amanda , kollat desperate med Kleber. Nu ska jag ta mig lite nässpray och en kopp the och mysa ner mig i soffan. Men. kom precis på att jag inte ätit någonting alls på hela dagen, förutom lite pringles och en bulle, har helt enkelt haft för mycket att tänka på. Mat nu, det blir det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0