WAZZAP?

IBLAND så ler livet lite extra mot en, ibland kanske man har en turdag, ibland kanske till och med jag har en sådan! ibland - det är nog idag för mig. Det har gått bra för mig idag. Inte på tvspel, där suger jag, men annars så har jag lite av en turdag! Nu väntar jag på mamma.. jag tänkt övningsköra med henne och det kan väl inte gå annat än ASBRA en dag som denna. måste bara kamma till mig lite först. 

förresten. Jag kokade kaffe och gjorde iording lite fika åt pappa, så var han inte ens hemma??!!? Var och när försvann han? sa han något till mig om vart han skulle innan han gick? Vad gjorde jag då?

jag skulle ge mycket för sommar nu. Men rätt som det är så är den här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0