en miljon på banken, men ingenting att leva för

i fredags vet jag inte. Trots att vi var så trötta så att vi knappt kunde röra oss i lördags gick jag och josefine hem till hanna och trotsade våra kroppars längtan av att bara få vila! men klockan 02 hade vi fått nog och somnade. jag har lärt mig att jag ska börja lyssna på min kropp, i allafall tills nästa fredag igen då jag känner att jag bara inte kan sitta still och inte göra någonting. Det är ju ändå helg?!!!!!!!

nej nu är det måndag och jag är förvirrad med huvudvärk. Har precis städat. Fortsätta lyssna på daniel, duscha, måla köksluckor, plugga, ringa några samtal och chiillaaaaaaa ska jag göra idag. poss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0