MATMATMATMAT

Här hemma händer det ingenting förens man tar tag i det själv eller blir arg och dryg! Det blir jag om det är såhär seeeeeeeegt, men alla verkar sitta och vänta på mat så JA jag ska börja med den.

jag vill bo ensam och laga mat till mig själv, eller bara ta en macka. Men nej jag bor ju hemma så nu ska jag göra  tacos, OJ huuur svårt är det då? ja det är asLÄTT, men ändå jobbigt att ingen annan kan börja med det. Det är verkligen mamma som gör det mesta varje dag, nästan allt, men just idag känner jag såhär.

och nej jag är inte alltid såhär. men när jag såg mig i spegeln imorse ville jag bara, för min och för alla andras skull, stanna inomhus under en filt resten av livet. Är det ens lagligt att se ut som jag gjorde då? KANSKE fortfarande gör, har inte tittat mig i någon mer spegel idag.

kom precis på att jag för en vecka sen hade sönder en spegel -_- Inte genom att titta i den, även fast man kan tro det. nej jag tappade den. oväntat.

HEJ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0