Ni kommer ändå inte förstå det här inlägget, det blev rätt.. konstigt?

idag när jag handlade på Konsum råkade jag ta tre påsar istället för två. det behövdes bara två. När jag kom ut från affären kom jag på att jag glömt köpa deodorant. happ, gick då in på ica. Tog med mig den tredje oanvända påsen. gick till deodoranten - stoppade NER den i påsen, likadant med en gräddfil + dipen - neeer i påsen! innan jag betalat. Sen slog det mig, vad håller jag på med? (ALLT blev betalat)

det måste varit för att jag inte hade någon korg. Men jag undrar, är det bara jag, eller händer sånt här alla.

jag går alltid runt i andra tankar så ibland gör jag bara saker utan att tänka på det, jag har för mycket att tänka på och för några att berätta det för! Jag känner att jag inte vill tråka ut andra med mina trista funderingar och problem. och så vill jag inte få fel svar som kommer göra mig besviken så, jag håller det mesta inom mig.

Jag har för mycket att tänka på, det är därför jag plötsligt kan höra mig själv säga "jag vill ha en banucka", eller går in på ica och börjar plocka på mig saker i en konsumkasse.




Kommentarer
Postat av: Kleber

Jag lyssnar mer än gärna på dina funderingar och problem :)

2011-01-12 @ 21:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0