planer planering plantera placera redigera inventera...

då jag bara har två avsnitt kvar av säsong 1 på den serie jag nästan helt utan paus kollat på i två dagar nu så känner jag att  paniken ångesten rädslan börjar smyga sig på. Jag hittar inte första avsnitten av säsong 2 och jag MÅSTE ha dom när jag sett klart säsong 1. hittar jag  dom inte kan jag inte se klart de två avsnitt jag har men jag vet hur det kommer att bli när jag väl lagt mig tillrätta i min säng och inte kan somna..
NEJ nu vill jag att de ska bli imorgon!

Jag gillar att det inte händer något alls i min blogg men ändå så är det många som följer den varje dag :) jag tänker såhär: varför?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0