PUSH ME

kaffe har fastnat i mitt huvud. När jag ser någon dricka kaffe, eller hör någon som säger att den ska dricka kaffe bara måste jag ha det. När jag vaknar på morgonen måste jag ha kaffe, det första jag gör är att ta en kopp kaffe och om ingen har bryggt kaffe så hetsar jag i vatten och kaffe och står bredvid och bara väntar på att det ska bli färdigt så att jag kan ta mig en kopp. MEN jag vet inte varför, ibland är det gott. men ibland så är det verkligen inte det. Ändå är jag som besatt.



imorgon ska jag söka jobb och hoppas att det går bra önska mig lycka till, tack, sedan ska jag träffa JEOHANNA och hälsa på suzan? ♥

men först.. Klockan 13.00 blir det lunch, hos mig, lagad av mig, jättegod mat, pappa du är bjuden det vet du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0