WHAT's MY NAME?

tog precis en mini-julmust.MHM!

Jag hatar när man slänger in något snabbt - skyndar sig att stänga luckan, skrattar lite samtidigt som man tänker "haha rätt åt den som öppnar" sen en timme senare är det man själv som öppnar! Det hände precis mig, jag öppnade min garderob och ut kom precis allt som låg där inne. När jag tänker efter så vet jag inte riktigt vem jag hade tänkt skulle öppna min garderob om inte jag? nej, så det blir att städa upp det. fast inte nu.

det blir att, jag hatar det uttrycket. och såatteh, men mest av allt så hatar jag carpe diem. oO

Den dagen jag tatuerar in det här....... dåå......



Kommentarer
Postat av: Suzan

ÅH, JAG HATAR CARPE DIEM!

2011-02-01 @ 00:48:36
URL: http://suzankultanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0