090516.

jag är så trött just nu. det finns inte många ställen som jag verkligen kan sova bra på. alltså, när jag tänker på var jag sover bäst så måste jag nog säga att det är hemma hos helene! jag tror inte att jag någonsin sovit så bra som jag gjort när jag sovit hos henne. vi sov i 14-15 timmar har jag för mig. haha. hemma hos lisa sover jag också bra, bättre än i min egen säng faktiskt. jag måste ha en ny säng, fick ju en i födelsedagspresent på min 17års dag. haha. det är kanske dags att åka iväg till ikea snart och provligga alla sängar och sedan köpa en så att jag kan sova lika bra i min egen säng som i lisas ;>

eller så är det helt enkelt så att jag inte sover bra när jag är ensam.

oj vad mycket text det blev om något så oviktigt.
nuuu: borsta tänderna

Kommentarer
Postat av: lis

Eller så är det bara så att du får sova här jämt helt enkelt? :D

2009-08-17 @ 21:51:48
URL: http://liseenliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0