090813: these days aren't easy, like they have been once before

jag kom nyss hem och nu har jag krupit ner i min säng med datorn. jag tänkte skriva att det var det bästa idag men nej.. det bästa var när jag satt helt ensam, i väntan på tåget, med musiken på högsta volym i öronen. det var mörkt, dimmigt och lite kyligt ute. och det var ingen annan där, bara jag. helt ensam. jag som alltid hatar att vara ensam men idag just då så älskade jag det. det låter bra fint va? haha. men, alla vet ju hur BRA bra musik är när man är ensam ♥

just nu lyssnar jag på damien rice - 9 crimes.
han är äckligt bra! han och lisa hannigan. deras låt i remember är också äckligt bra.
9 crimes ♫


jag är så trött. har verkligen inte gjort någonting alls idag. solat och städat med liza. skönt fint mysigt bra. imorgon är det dags för fredagsmys på karlsgatan :) och nu orkar jag inte mera, jag ska kolla på scrubs s3 IGEN. det är alltid lika bra. puss. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0