090814: fransk-klassicism

sådärja. idag har jag hunnit med att äta, ta en lång dusch och städat mitt rum. just nu sitter jag med gamla skolarbeten. de måste bli färdiga innan vi börjar igen, vilket är om fyra dagar, kom jag på igår :) haaahaa... det är så tråkigt?!?! massor av frågor om renässansen samt 80? frågor om isländsk + medeltidens litteratur. men jag antar att a man is gotta do what a man is gotta do. ja det är väl bäst att jag fortsätter nu för det kommer att ta ett bra tag.. sen sticker jag som sagt iväg på fredagsmys. med tårta. jag är sjukt sugen på tårta ♥ det är sådant man får underhålla sig med när man är lika pank som jag är just nu och har varit ända sedan peace & love OCH kommer att vara ända tills den 31 augusti.. hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0