090823: i let someone else in, and i just don't know ...

jag har ju egentligen ingenting att skriva här men jag har ju inte skrivit på hela helgen så någonting kanske jag kan få ner.  det kliar i fingrarna så jag berättar om min helg. fredagskvällen började hemma hos jessica och det var riktigt trevligt. vi mös på balkongen och det bjöds på dricka av alla de slag. sedan tog vi oss, i spöregnet, till satin och kvällen avslutades senare hemma hos jessica. igårmorse dukade jessica upp med revbensspjäll, baguetter och kaffe framför SATC så där satt vi några timmar. senare mötte jag lisa och vi åkte iväg till linnie och liza där det bjöds på kaffe, glass och kladdkaka.

sedan vid elva bröt vi oss in hos johan. han bjöd på filmkväll med te och popcorn. när vi sedan kom hem till lisa vid fyra somnade vi diiiiirrrrr-ekt och imorse väcktes vi av linnie som desperat ville ha sällskap på jobbet. vi tog oss dit och hon bjöd på kaffe och kakor. nu har vi nyss ätit varsin maria special och ja... det här var nog det tråkigaste inlägget jag lyckats få ihop här. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0