090831: hey hey it's NOT ok!

jag har sååååååååååååååååååååååååå planerat morgondagens frukost. det där "sååå" vet jag inte var det kom från. det får stå kvar för man ska alltid köra på första känslan. hur som haver så ska jag imorgon äta baguett med skinka ost gurka och tomat + ett glas bravojuice till frukost. ja jag blev så lycklig när jag upptäckte godsak efter godsak i kylskåpet. "det här är nog det bästa jag vet. när kylskåpet är så fullt så att man måste pressa in sakerna"

nu måste jag sova för jag TÄNKER INTE missa min frukost imorgon. jag ska inte. jag får inte. aaaaaa, jag vet att jag kommer göra det :>

sex and the city filmen, vad sägs om den? jotack. och nu har jag en fungerande mobiltelefon igen, livet är bra underbart va. godnatt och sovgott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0