DET BLIR SÅ IBLAND, JAG VET

Imorse var det bara -2 grader på termometern, skööööönt. Jag har varit inne på varenda lindexaffär + alla Lindexunderwear men INGEN har rätt storlek på den där bhn jag vill ha. får beställa den, nu, innan den tar slut, för jag måste ha den. Jag har till och med drömt om den.

En annan sak jag drömmer om är Paradise hotel..... jag var så lycklig igårkväll över de två nya avsnitten som kommit upp. 9 minuter in i de första programmet dog internet, sen fick jag inte igång det! hatar när det händer.

Ska snart sätta mig i bilen och åka hem igen. nej jag har ju inte fått körkort, jag är inte ens i närheten. Papi som kör! Imorgon ska lisa hjälpa mig med min nyinhandlade hemlis, sen på kvällen får vi se vart de bär av.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0