DU ELLER JAG, VEM ÄR KONSTIGAST?

är hemma hos mamma och pappa. hamnar alltid här! fick nyss ett sms av pappa (han är en trappa ner) "Kaffe?" det kunde jag ju inte tacka nej till och nu luktar det minsann nybryggt kaffe, klockan 23.34? pappa? jaja det är inte jag som ska upp 05.00 det är du.

hittade ett paket till mig! vad kan det vara tänkte jag, nyfiket öppnade jag det lilla vita paketet där i låg min plånbok som blev stulen i Borlänge i somras. den hade möglat och inuti den låg två sönderklippta kort! tack polisen men VAD ska jag med de till?

imorgon ska jag till ikea med mamma och förhoppningsvis inte glömma mitt presentkort denna gången, som det brukar bli.

Jag har haft en dålig dag idag, nu menar jag verkligen
jättedålig. vet inte om det är pågrund av att hösten är påväg, att sommaren redan är slut, att det snart kommer att bli iskallt ute och massor av snö överallt, jag vet inte vad det är men jag känner att mitt annars så bra humör sakta men säkert börjar försvinna och förvandlas till något slags konstigt och inte alls lika bra.. grej.

varför går det åt?
och alla tjatar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0