090420: jag hinner inte med

nej varför gör jag aldrig det? jag hinner inte med någonting. jag ställde alarmet på 07.45 imorse.. jag stängde tydligen av det + pratade med pappa i telefonen. i sömnen alltså. sen vaknade jag på riktigt klockan 08.45 av att mickis ringde och var.. arg? "var är du kommer du inte till körkortsteorin?" "jag vaknade nyss. jodå" sen tog det mig tydligen en halvtimme att komma på att jag var klar och kunde ta mig iväg till skolan. och jag som sa att mickis skulle vara närvarande. det är inte lätt ELLERHUR? första dagen efter påsklovet.. plus alla andra dagar också.

och min jacka glömde jag hos mr m i lördags så idag har jag frusit. det var ett tag sen.nu när jag sitter här inne och kollar ut genom fönstret ser det ut att vara hur varmt som helst. blå himmel. sol överallt. oh träden rör sig inte även fast det blåser som tusan. huu?

nej nu. jag vet inte. måste väl skriva några A4 till om övergödning. eller så kanske, serien. lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0