090429: what to do?

jag vet ju inte vad jag ska skriva här. ja jag kan ju berätta att jag tog tag i sommarjobbs tjatet igår. kollade upp några ställen. det dåliga var bara att man var tvungen att börja jobba innan skolan slutar och att det inte är här, utan i stockholm. och skolam måste jag ju vara i..... doh.  men jag hoppas att det fixar sig med något så att jag har pengar till sommaren. kom på en ny idé idag. ska nog gå dit nu direkt? så ska jag passa på att prova skorna som jag tänker köpa. det är bara det att lisa inte orkar ta ett steg utanför dörren och jag vill inte vara ensam. haha. nej. jag måste ta tag i saker nu! har kollat upp allt skolarbete som måste göras innan sommarlovet så nu är det bara att göra det. det känns så jobbigt att ha så många "måsten". måste.... det låter inte som ett ord när man sagt det flera gånger efter varandra. måste måste måste måste måste måste...

nu måste jag gå.
fixa sommarjobb + köpa skor.... cs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0