090815: go inside each others' minds

godnatt. jag kom nyss hem efter en helmysig fredag. idag har jag verkligen varit på bra humör! jag har till och med städat och gjort några svenskauppgifter. sen åkte jag iväg till örebro och där bjöds det på jättegod soppa och tårta och så har jag träffat mina små kusiner. oh, just nu är lisa på tåget påväg hem igen. jag hoppas verkligen på att jag kan träffa henne imorgon. det är upp till henne, hon borde inte kunna motstå mig, det återstår att se vaaa.

nej nu ska jag ladda in mer musik på min mobil.. förbereda mig inför alla kommande bussresor till och från skolan. påtal om det.. snart får jag mitt busskort igen! älskade busskort. jag undrar hur mycket pengar jag har lagt ner på resor nu i sommar. sjukt mycket! men det har väl oftast varit värt det. ja det har det. förutom tandläkarbesöks-resorna ._. suckz. nog om det nu och nog om allting faktiskt. haha.

jag är på så bra humör just nu. jag har så bra vänner.
nuuuuuu: musik.

Yours sincerely,
emelie

Kommentarer
Postat av: matilda

jag saknar dig

2009-08-15 @ 02:56:36
URL: http://mgunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0