091209: THEY SUCKED BIG TIME.

I had seen her before had never talked to her before
but on the dance floor I did

- how are you doing?
- how are YOU doing?
- i've seen you before?
- yeah i've seen you too
- we've got friends in common
- ahaa
- you look great
- thanks..

Hallå.
hallå? hej!

Jag vaknade av att kleber ringde klockan elva men jag svarade inte? jag svarar aldrig när det ringer på morgonen. Det känns bara som att dom kommer vara dryyyyyyga ändå. Förlåt kleber. Nu får du gärna ringa igen :)

Ja Issa jag har käkat. jag har till och med käkat hemma och det är det enda jag gjort idag. Ätit fisk ja. Jag undrar vad jag ska göra nu. Sitter och lyssnar på min spotifylista, den kan vara så underbar ibland. det är den just nu ♥ Alla låtar är helt underbara. nästan.

Jag ska göra mig i ordning. sminka mig.. som tar 1 minut. Jag är så snabb på att sminka mig så jag förstår det inte själv. Jag förstår inte hur det kan ta så lååång tid för en del. det är ju bara att slänga på det. Ja sen ska jag leta efter kläder att ha på mig. det däremot kan ta ett bra tag..

later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0