091222: SOPTIPPSVÄRLD.

Jävlar vad folk handlar mat dagen innan jul! Alla kundvagnar svämmar över! tänk om man skulle ta alla de pengarna som folk handlar julmat för, och räkna ihop dom.. tänk om. Tänk om jag kunde få de pengarna sen. Nee, jag har gått i ide. då handlar man ingenting. Dessutom har jag slutat med en grej som jag lagt ner sjuukt mycket pengar på förut. det märks nu.

Ne, nu ska jag slå in alla julklapparna. Senare ikväll blir det glögg och julskinksmacka.. mmh!

Lite bilder ska ni få, fast med kass kvalité tyvärr.

bild 2, 3, 4, 5, 6 är saker jag köpte till MIG SJÄLV idag.
visst är det roligt att ge bort saker, extra kul är det när det är till sig själv?





Kommentarer
Postat av: moa

fin ring!!!!

2009-12-23 @ 17:19:59
URL: http://cochetts.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0