091224: 24 DECEMBER ALLTSÅ

god jul. säger man väl. jag är inte nå trött alls. min idé om att gå ide (se där hur det blev) den har nog botat mig. jag stängde allting ute under en vecka och bara andades, sov, åt och duschade. nu är jag på topp!

ska sova snart så att tiden går snabbare så att jag sedan får öppna mitt morgonpaket,
jag HOPPAS verkligen att det är det jag tror att det är. vill haaaa! eeeeeeh okej.

nej nuuuu, vet inte.. jag är uppspelt som ett litet barn! inte vill jag sova nu på självaste julafton heller.

oj 9 olästa sms

Kommentarer
Postat av: Lisa

Emelie, jag ringde dig igår men du vetdissade.. :/ Ville ju bara prata lite. RING MIG.

2009-12-24 @ 12:20:25
URL: http://liseenliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0