091224: LET THEM KNOW IT'S CHRISTMAS.

GOD JUL. ♥


dagen startade inte alls bra men den visade sig bli helt underbar. nej jag överdriver inte, jag gillar väl julen. När jag vaknade hade jag dundrande huvudvärk, efter en dusch, en biltur, en tallrik julmat, två flaskor julmust.. så började huvudvärken ge sig. det blev inge kalle anka för mig, bara schackbrädet som målas med rut-färg ni vet, farmor är så fascinerad utav det där. anywhooooo, hoppas att ni haft en lika bra dag som jag haft. det enda missödet var väl att jag skar upp tummen på en valnöt.

Jag har varit hos mina kusiner hela dagen, kom ganska nyss hem därifrån och nu har vi precis delat ut julklapparna här hemma. jag är så jevla nöjd över allting jag fått idag! Nu sitter jag och lyssnar på maskinen i mina nya hörlurarrrrr♥

idag fyller Lisa år, 25 december. fira henne lite, jag är sååå beredd ska du veta lisa! vet bara inte vilken tid jag ska komma?
Men först film och mer + sovaaaaa.

later,


Kommentarer
Postat av: lis

Kom efter tre någon gång :) Det skulle sitta fint! Jag är också beredd ;) hihi.

2009-12-25 @ 12:22:23
URL: http://liseenliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0