090214: lördag & alla ♥-dag

är fortfarande kvar i stockholm. ska snart åka hem igen och jag önskar att det kunde gå på tio minuter att komma hem.. men det gör det troligtvis inte. den där sköna känslan från igår har inte hållt i sig. men jag har fått en vårjacka och ett linne och ett par nya trosor. så, jag klarar mig. som att det är såna grejer som verkligen gör mig glad. döh..

förstår knappt vad jag skriver eftersom att jag sitter och lyssnar på musik. kan inte tänka och lyssna på musik samtidigt för jag tänker bara på musiken. nu blev det säkert konstigt igen. ska sluta skriva nu. hoppas att ni har haft en mysig dag va. saknar dig


Kommentarer
Postat av: matilda

jag vet att du saknar mig... DOH!

2009-02-14 @ 21:54:42
URL: http://mgunnarsson.blogg.se/
Postat av: puss

inatt drömde jag att du slängde dina röda trosor på marken för du va trött på dom, sen plocka jag upp dom och snoodde dom...



MEN DOM VAR FAKTISKT RENA!

2009-02-15 @ 12:43:02
URL: http://liseenliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0