090217: datum

började skriva dagens datum som rubrik, som ni kanske seeeeeeer. men det börjar bli tråkigt så hädanefter blir de nog inge av med det.

jag sitter och försöker lyssna på musik men lisa envisas med att dammsuga hela källaren, bara för att störa mig jag lovar. men jag ska visa mig stark. låtsas som att jag inte bryr mig om det.

igår var det mysig rolig bastukväll. den får helt klart +++++ av +++++
det var någon/något som snurrade. medans liza satt och lyssnade på singel och sökande om och om igen, något sånt.

nu är jag hungrig så jag ska kanske ta och tugga på en fryst fiskpinne. hoppas ni får en ROLIG KVÄLL det ska jag få, som jag hade igår livet leker ibland hej hoj


oi en bild från förut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0