090223: paper planes

hej. som tur är så går klockan fort idag. hoppas att jag somnar tidigare än alla er ikväll. jag måste sova. verkligen. imorse när jag gick från bussen till skolan så upptäckte jag, efter halva vägen, att jag verkligen var vaken och gick där i snön. jag tror att jag halvsov innan det. (och en förklaring på det jag nyss försökte säga blir de inge av med.) nu är jag så trött så att jag inte blir någe trött alls. har ätit massa tacos :))))) nu ska jag lägga mig i min seng och se på big fish. hoppas att jag tycker om den lika mycket som förra gången jag såg den. förra sommaren.

ha bästa måndagskvällen i era liv nu idag då! för det ska inte jag ha.

imorgon ska jag till skolan en stund, sen till örebro och sen?
vafaaaaan, jag hatar tandläkaren....

och jag vet inte vad ni tycker men jag antar att ni tycker som jag: det var mycket bättre att ha lov. påsklovet kan väl skynda sig lite. jag förstår inte vad det är som ska ta sån tiiiiiiid .__. hurry up, påsk!




emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0