090224: lisa tar allt från mig



surru dudu. idag är det exakt tio månader till julafton. men innan det så fyller jag år, på samma dag som det blir sommarlov. om.... 3 månader + 17 dagar :DD det är alltså inte såå långt kvar till sommaren. och det är framför allt inte långt kvar till våren. jag hoppas bara att jag överlever kylan snön grått mörkt kylan igen osv..

nu blev jag jätte sugen på en såndär semla bara för att jag såg en bild. men jag tycker inte ens om dom så jag dör nog inte av att inte få en. ja. dom är goda men man orkar inte mer än en tugga av dom. NOG OM SEMLOR NU DÅ! efter bara tre timmars sömn inatt tog jag mig upp klockan halv sex imorse och drack en drickyoughurt.. jätte sakta och jätte trött. senare tog jag mig till skolan och nu har jag sovit. det var riktigt sköööönt. och alla mina armar och ben hade somnat så jag kunde inte röra mig när jag vaknade mhm :) jag är hungrig. det sista jag skulle behöva nu är faktiskt just en semla. euuh.

hoppas att ni äter tills ni ångrar att ni ätit
själv ska jag dricka cola. på återseeeeeeende, hörande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0