090226: schuuuuuuul

var är jag? i skolan.
vad tycker jag om det idag? ..............
var är mickis idag? BORTA som vanligt. omöjlig att få tag på. lämnar mig..

dagen började inte bra nej nej nej. jag undrar.. 
och mitt schema är lika dåligt idag som alla andra dagar. 2 timmars lektion och 178 timmars vänta-på-lektion.
gick och satte mig här i biblioteket i väntan på svenskalektionen med världens tråkigaste lärare. slutar tolv och dååå blir det äta wooook-mat-buffé, med mina andra kompisar. dom som inte sviker. dom som verkligen kommer till skolan. dom som inte lämnar mig ensam. huhu :>

jaha.. roligt. nu kom det en till med det linnen på sig, som jag hade bestämt mig för att köpa. blir inge aaaav längre

lisa jag förföljer dig

hoppas ni har en bra dag i skolan. att er skola är minst lika underbar som min är.
puss

 memeleie


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt:P

2009-02-26 @ 18:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0