090228: klockan (som jag har fått tillbaka, äntligen) är 23:45

såatt. imorse vaknade jag av "VAKNA FÖRIHELVETE! DOM ÅKER OM EN KVART" nästan...
det var muggnar som snällt talade om att jag skulle skynda mig för att vi skulle åka till marieberg :)
 så, det gjorde vi. treeeevlig dag. och jag älskade hennes papa som sjöng och spelade utanför en affär. inne på marieberg alltså, han var inte en såndär gatumusikant med en hatt som väntar på småpengar. 

nu har jag du dom vi ätit tonfisksallad så nu ska vi fortsätta myset med film kanske. vad vet jag.
hoppas att ni har haft en LIKA BRA DAG SOM jag.
(undantag.. jag hittade en fin tshirt som jag köpte men sen glömde jag påsen någonstans så det blev inge av med den)





bra låt som var bra igår på den bra konserten mycket bra kille. amanda, jag skiter i vad du tycker om honom :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0